Мета:
узагальнити знання учнів про здоров»я, формувати бажання вести здоровий спосіб
життя, поглибити знання учнів про шкідливі звички та їх вплив на здоров'я,
виховувати почуття відповідальності за збереження свого здоров'я.
Хід заходу
- Подивіться
мені в очі. Погляньте один на одного, посміхніться. І з цих промінчиків добра,
що засвітились на наших обличчях, ми і розпочинаємо нашу годину спілкування.
Не
просто слухати, а чути.
Не
просто дивитися, а бачити.
Не
просто відповідати, а міркувати.
Дружно
й плідно працювати!
Вправа
«Знайомство»
Кожен
учасник по черзі називає своє ім*я і корисну звичку, яка притаманна йому, а
потім всі разом кажуть :«Це чудово», піднявши вгору великий палець.
Уявіть
собі таку ситуацію: ( в учнів на партах
таблички з номерами 1,2,3) - ви заблукали в густому лісі. І ось перед вами три
дороги. Кожна може вивести з лісу за
певних умов:
1.
Першою дорогою підеш - велике багатство знайдеш, та здоров'я втратиш.
2. Другою дорогою підеш - половину багатства знайдеш і половину здоров'я втратиш.
3. Третьою дорогою підеш - нічого не знайдеш ,але здоров'я збережеш.
Покажіть номер дороги, якою ви підете. Поясніть
своє рішення. ( учні висловлюють свою думку).
Дайте відповіді на запитання:
-
Чому так говорять?:
- Здоров'я -
найдорожчий скарб.
- Здоров'я не купиш.
- Без
здоров'я немає щастя. ( учні висловлюють свою
думку)
2. Як поводиться людина, коли вона здорова? ( добре. здоров'я - це коли кожному з нас добре, нічого
не болить. Якщо ми веселі, нам хочеться бігати, стрибати, якщо ми їмо з апетитом,
міцно спимо, займаємося улюбленою справою, отже, ми - здорові.)
3. Який
висновок ми можемо зробити?
Хто
здоровий, той сміється.
Все йому в
житті вдається.
Він долає
всі вершини.
Це ж чудово
для людини!
Вправа - гра «Складові здоров 'я »
Час виконання 5 хв. Вибрати правильне твердження,
плескаючи один раз в долоні: здорове харчування, режим дня, вживання алкоголю,
вживання наркотиків, особиста гігієна, спорт, недотримання режиму дня,
нераціональне харчування, вживання немитих овочів і фруктів, ранкова зарядка,
тютюнопаління, рухливі ігри.
Отже І кроком до здорового способу життя буде конкурс
«Вікторина» правильна відповідь дає один бал ЗАПИТАННЯ:
1.Назвіть основні правила
загартування - 3»П» (послідовно, поступово,
постійно)
2.Назвіть комах - індикаторів відсутності у людини навичок гігієни
(воші)
3.Яке прислів'я вчить нас
правильному режиму харчування (сніданок з'їж сам, обід розділи з другом, а
вечерю віддай ворогу)
4.Хто такі «сови» і «жайворонки»
(це люди з різними біологічними ритмами)
5.3 якого віку можна курити і
вживати спиртні напої (взагалі не слід починати)
6.Скільки годин на добу повинна спати людина (дорослий-8; підліток-9-10; дитина-10)
7.Якими видами спорту потрібно
займатися для формування осанки (плавання, гімнастика, легка атлетика)
Здорова людина добре працює та вчиться, вона є
життєрадісною і веселою. Така людина потрібна і корисна своїй сім'ї,
суспільству та державі. Здоров'я - це спосіб життя людини. І
головним у збереженні та примноженні свого здоров'я є здоровий спосіб життя.
Здоровий спосіб життя - це практичні дії,
спрямовані на запобігання захворюванням, зміцнення всіх систем організму й
поліпшення загального самопочуття людини. Здоровий спосіб життя - це
дотримання, звичне виконання певних правил, які забезпечують гармонійний
розвиток, високу працездатність, душевну рівновагу, здоров'я. А що ж треба
робити, щоб вести здоровий спосіб життя? ( учні висловлюють свою думку).
Завдання: на дошці ви бачите перелік факторів, що
сприяють здоров'ю чи руйнують його. Ви повинні на аркуші паперу з лівого боку
написати ті, що сприяють, а з правого - що руйнують здоров'я.
А тепер
перевіримо, чи все ви назвали.
В основі
здорового способу життя лежать такі принципи:
- відмова від
шкідливих звичок;
- раціональне
харчування;
-оптимальний
руховий режим;
-загартування
організму;
- особиста гігієна;
- позитивні
емоції;
- інтелектуальний розвиток;
-етичний і
духовний розвиток;
- формування та розвиток вольового початку.
. Гра - фокус «Збери «Планету здоров 'я». Час виконання 10 хв. [/ Мета. Активізувати участь дітей у
роботі над плакатом «Планета здоров'я»; усвідомити учасникам те, у яких їхніх
діях і поведінці виявляється здоровий
спосіб життя.
(Діти кладуть до чарівного капелюшка своє «розірване» здоров'я,
перемішують, заплющують очі і промовляють чарівні слова). Тренер у цей час
прикріплює плакат «Планета здоров'я». - З яких складових утворилася «Планета
здоров'я»? Повторення складових здоров'я:
- зарядка, спорт; - режим дня;
- особиста гігієна;
- здорове і раціональне харчування; - відсутність шкідливих звичок. Діти
прикрашають «Планету здоров'я» квітами, листочками, своїми долонями, вирізаними
з кольорового паперу
„Кроки до здоров я .
Вчитель: Щоб прийняти в житті правильне рішення, потрібно спочатку
продумати всі „за" і „проти", що стоять перед тобою, вирішити, що ва*ж
- ливіше і лише потім робити вибір. Зважаючи на те, що ви сьогодні почули, і
про що дізналися, пропоную стати на цей шлях.
( роздаються сліди, на яких
учасники пишуть власні кроки до здоров'я і йдуть по ним).
Тож все в ваших силах Бажаю
удачі!
Немає коментарів:
Дописати коментар