Сценарій свята "Тетянин день" (25 січня)
Тетянин день (25 січня): Гра на зразок "Поля чудес".
Звучать позивні пісні "Берегиня", або "Тетянин день". На сцену виходить ведуча.
Ведуча: Шановні друзі! Сьогодні клуб "Берегиня" знову запалює свої вітальні вогні. Ми раді вітати вас у цьому затишному залі. Думаємо, що ви не лише відпочинете, а й відкриєте для себе дещо нове. Давайте, як завжди, запалимо маленький вогник свічки /запалює/. Хай очищає він нас від зла, буденщини, і несе світло у наші душі.
За православним календарем сьогодні -25 січня - Тетянин день, день святої великомучениці Тетяни, що поклала життя своє на алтар служіння людям. Великомучениця Татіана - заступниця, бере-гиня, покровителька молоді і студентства.
Тому на сьогоднішній вечір ми запросили всіх дівчат і жінок, що носять ім'я "Тетяна", бо це їхній День ангела. За влучним висловом однієї із наших землячок, с.Комінтернівське сміливо можна перейменувати в Тетянівку, тому що понад 200 чарівних жительок нашого селища мають щастя володіти цим іменем.
Півтораста років тому це ім'я найчастіше зустрічалось в аристократичному середовищі. Однак з часом воно поширилося серед простих людей і стало одним з найпопулярніших у схід-них слов'ян та їх сусідів. Воно має безліч пестливих форм: Тетянка, Танечка, Танюся - це р українців; у росіян - Танюша, Танюха, Таха, Танятка, Тата, Татуля; у біларусів - Таццянка, в молдован - Татіца, Тіана, у бол-гар - Ташечка. До родини цього імені належать і рідкісні чоловічі імена: Татій, Татіон, Татіус. Ім'я настільки поширене, що має і прізвищні форми: Тетянченко, Тетянчук, Танічев.
Перекладається ім'я Тетяна як "засновниця", "володарка", "заступниця", "берегиня". Любі Тетяни, жіночий клуб "Берегиня" щиросердно вітає Вас з Днем ангела. Зичить вам міцного здоров'я. А зараз я із задоволенням представляю вам наших гостей: Тетяна... (називаються усі Тетяни, що присутні на вечорі)
Члени клубу вирішили сьогоднішнє свято провести дещо незвично - зіграти з нашими Тетянами в широко відому гру "Поле чудес", Запрошуємо бажаючих Тетян стати її учасницями.
Я вже говорила, ще великомучениця Татіана заступниця, берегиня молоді. А у нашого народу є предмет, який за віруванням предків наших не просто дівоча прикраса, а й оберіг, "знахар душі", бо в ньому є "0чаклунська сила, що біль знімач, від лихого ока боронить". Це й елемент одягу, і символ нескінченного життя. Звичайно, ви вже здогадались, мова йде про український віночок. Хто з нас його не одягав! Жодного звичаю, жодного обряду в нашого поетичного народу без віночка не має.. Тож доторкнімося до золотих джерел творчості народної, поведемо розмову про український віночок, який прикрасить наше сьогоднішнє свято.
Ведучий: Тема 1-ї гри: "Квіти в українському віночку". Для участі у грі в першу трійку запрошуються... /Представлення учасниць)
Всього в українському традиційному віночку аж 12 квіточок. Кожна з них має своє символічне значення... Завдання першій трійці: Ця квітка є обов'язковою в українському віночку, без неї не обходиться жоден весільний букет. Вона і квітник при-крашає, її відваром простуду виліковують, тамують зубний біль. Люди вважають її символом життя. А п'ять її пелюсток - то п'ять засад щасливого життя: перший - краса, другий - ніжність, третій - незабутність, четвертий - злагода, п'ятий - вірність. /Любисток/
(Переможниця і всі учасниці туру нагороджуються пам'ятними подарунками. Вітальна пауза.)
Ведучий: До гри зарошуються учасники другої трійки.
(Коротка інформація про учасниць). Завдання для другої трійки:
Народна легенда говорить, що ЦЯ квітка колись була птахою, навчала людей любові, та щирості. Потім проросла пахучою рослиною, без якої і квітник - не квітник. Вона - цілюща, тамує головний біль, а у віночку символізує людську відданість, самозреченість. Хату, в яку вводили молодих, що брали шлюб, обсипали цими квітами, щоб кохання жило з ними вічно. /Мальва/
(Гра учасниць, нагородження. Музична пауза).
Ведучий: На сцену запрошуються учасники третьої трійки. Коротка інформація про учасниць. 3авдання третій трійці: Ця квітка - символ нескореності. Тому їй належить найпочесніше місце у нашому віночку. Вона дужо невибаглива. Ми можемо її зустріти будь-де. Її дрібні білі квіти здалеку нагадують велику білу квітку. Вона має надзвичайно цілющі властивості, її вживають при лікуванні ран, захворюванні шлунку, бронхіту, хворобах печінки тощо. /Барвінок/.
(Призи Тетянам. Музична пауза).
Ведучий: А зараз гра з глядачами. Грають тільки Тетяни.
Ця квітка наймолодша і найтендітніша у нашому вінку. Люди уподобали її за ніжність, за те, що людей робить добрі-шими, здоров'я дає. У вінок її вплітають разом з гроном калини, або батіжком хмелю, що символізує гнучкість і розум. Вона не-змінний супутник всього нашого життя, бо в хвилину недуги при-ходить нам на допомогу /лікує шлунок/. А яке красиве волосся мають дівчата, дякуючи їй. /Деревій/
(Призи переможницям. Музична пауза).
Фінальна гра.
Ведучий: Ця квітка назву мав символічну, вона людям дарує здоров'я. виразки гоїть, відвар її від багатьох хвороб допомагає, а у народі її звуть травою від сорока недуг. Без цієї квітки наш національний віночок не мав би своєї сили. Вона у ньому обов'язкова. /Безсмертник/.
/Гра/.
Тетяно, ви переможниця гри! Приз для Тетяни. Ви можете взяти приз і гру закінчено, але я вам пропоную супергру. Ви згодні?
Завдання на супергру:
Легенда говорять, що ця квітка, а разом з нею Мальва і Півонія колись були рідними сестрами і славилися вмінням лікувати людей від сердечних хвороб. Увірвавсь якось до них Лютий Зимовий Вітер і попросив вилікувати від безсилля, бо з Морозом хоче воювати. Наша квітка пояснила Вітриську, що лікують сестри лише тих, хто лиха не коїть, добрим людям допомагає. Тоді дмухнув гнівний Вітер-Вітрисько на дівчат, хотів їх знищити, а вони перетворилися на квіти. Народ шанує і любить їх: мальву господиня садить ближче до води, а нашу квітку - до сонця. І чарує вона красою людське око, а у віночку символізує віру, надію, любов. /Троянда/.
Ведучий: Гра закінчилася. Для вручення призу на сцену запрошується ... (Нагородження) Від імені наших учасниць, від себе особисто, від всіх Тетян ми щиро дякуємо нашим спонсорам (називаються). А всіх Тетян в залі пригощаємо шоколадом "Одеса".
Ведуча: Догоряє наша свіча. Доплетено віночок, Кінчається чудовий вечір. Якщо приніс він вам хоч краплину радості, зігрів душу вашу щирим словом - ми раді за вас. Хай щастить вам у житті, хай обходить стороною дім ваш біда, хай діти несуть лише радість. Добра, здоров'я, всіляких гараздів вам І вашій родині.
Виховна година-тренінг
«Я – частина великої Держави. Мої цінності.»
(до Дня Соборності України)
Мета: формування загальнолюдських принципів і норм
життєдіяльності людини, суспільства й держави; навчити учнів розуміти грані особистості; розрізняти ознаки самоповаги,
власної гідності; усвідомлювати роль цінностей в житті людини; сприяти
становленню адекватної самооцінки учня (розуміння себе як цінності, людини з
правами, свободами, інтересами); виховувати патріотизм, формувати гордість за досягнення своєї
держави.
Матеріали та
обладнання: папір і маркери, олівці,
гумки, дошка і крейда, роздатковий матеріал.
(Результати,
отримані під час роботи учнів з цінностями, класний керівник може
використовувати для індивідуальної роботи з дітьми.)
Хід заходу.
Експрес-повідомлення.
22 січня — День соборності України. Це
свято відзначаємо щороку в день проголошення Акта возз'єднання Української
Народної Республіки й Західно-Української Народної Республіки, що відбулося в
1919 році. Офіційно в Україні День Соборності відзначається з 1999 року.
22 січня 1918 року у приміщенні
київського Будинку вчителя було підписано IV Універсал, яким Українську Народну
Республіку проголошено суверенною і незалежною державою. А 1919 року в цей
самий день на Софіївській площі в Києві було проголошено Акт соборності
українських земель.
«Віднині зливаються в одно
віками відділені одна від одної частини України — Галичина, Буковина,
Закарпаття і придніпрянська Україна — в одну Велику Україну. Сповнилися
відвічні мрії, для яких жили й за які умирали найкращі сини України. Віднині є
тільки одна незалежна Українська Народна Республіка. Віднині український народ,
звільнений могутнім поривом своїх власних сил, має змогу об'єднати всі зусилля
своїх синів для створення нероздільної незалежної Української держави на добро
і щастя українського народу», — пролунало 22 січня 1919 року.
Століттями розірваний
український народ визволився з неволі — Лівобережна Україна вийшла з
Російської, а Правобережна — з Австро-Угорської імперії — і возз'єднався на
своїй землі в єдину Українську державу.
УНР як незалежна держава постала
рівно за рік перед цим. ЗУНР утворилася в листопаді 1918 року, і відразу ж
розпочався процес об'єднання: зазбручанська Українська національна рада
надіслала до Києва свою делегацію для переговорів із гетьманом Павлом
Скоропадським. Після зміни влади переговори велися з Директорією. 1 грудня 1918
року у Фастові був укладений «передвступний договір» про «злуку обох
українських держав в одну державну одиницю».
21січня 1919 року в Хусті
Всенародні збори ухвалили приєднання до Української Народної Республіки
Закарпаття. 21 січня 1973 року в Чорткові на Тернопільщині гурт молоді під
орудою Володимира Мармуса вивісив жовто-блакитні прапори (за що хлопців ув'язнили
в радянському концтаборі).
А 22 січня 1990 року сотні тисяч
українців узялися за руки, утворивши «живий ланцюг» від Києва до Львова, на
згадку про проголошення Акту Соборності.
Ми всі – часточки великої Держави. Які ми – така й Держава. Що ми цінуємо в
цьому житті? Що вважаємо для себе головним, а що – неважливим? Сьогодні на
виховній годині ми розглянемо цінності. Що це таке? Заради чого ми живемо? Як
мої цінності співпадають із загальнолюдськими?
Ці́нність —
будь-яке матеріальне або ідеальне
явище, яке має значення для людини чи суспільства, заради якого вона діє,
витрачає сили, час, гроші, здоров'я тощо, заради якого вона живе.
1. Вправа «Як я знаю своїх однокласників».
Кожен учень
бере будь-яку «цінність», вручає її тій дитині, якій на його думку вона
притаманна. Якщо учень отримав цінність, то йому вже ніхто нічого не може дати.
Учні виходять по черзі, ланцюжком.
(Як
правило, першими отримують цінності учні, які мають багато друзів у класі. В
останню чергу – ті, з якими мало спілкуються. Роль вчителя на цьому етапі –
допомогти учням вибрати цінності і правильно їх розподілити. Підказка:
цінностей потрібно більше, ніж учнів у вашому класі)
Список
цінностей: терпіння, чесність, правдивість, щирість, вимогливість, повага,
креативність, впевненість у собі, сміливість у відстоюванні своєї думки,
самоконтроль, стриманість, самодисципліна, ініціативність, активність,
саморозвиток, позитивний настрій, доброзичливість, толерантність, відповідальність,
об’єктивність, довіра, творчість, і т. д..
(додаток 1)
2. Об’єднання в групи.
3. Вправа «Групове оцінювання цінностей»
Кожна
група отримує список цінностей. Учні уважно читають
список і оцінюють кожну цінність за наступною шкалою: 1 – цінність не має для
них значення; 2 – в принципі, може бути важлива; 3 – має конкретне значення і
потрібна часто; 4 – дуже важлива цінність; 5 – цінність, яку учні ставлять понад
усе.
Правила
роботи в групі: оцінка ставиться тільки тоді, коли всі учні з нею погодились;
учні можуть дискутувати між собою, наводячи доводи та приклади, виставляючи
оцінку цінностям.
Список
цінностей:
-
активне
діяльне життя (повнота й емоційна насиченість життя);
-
життєва
мудрість (зрілість думок і здоровий глузд, що досягається життєвим досвідом);
-
здоров'я
(фізичне і психічне);
-
цікава
робота;
-
краса
природи і мистецтва (переживання прекрасного в природі й у мистецтві);
-
кохання
(духовна і фізична близькість з коханою людиною);
-
матеріально
забезпечене життя (відсутність матеріальних ускладнень);
-
наявність
хороших і вірних друзів;
-
суспільне
покликання (повага колективу, товаришів по роботі);
-
пізнання
(можливість розширення своєї освіти, кругозору, загальної культури,
інтелектуальний розвиток);
-
продуктивне
життя (максимально повне використання своїх можливостей, сил і здібностей);
-
розвиток
(робота над собою, постійне фізичне і духовне вдосконалення);
-
розваги
(приємне, необтяжливе проведення часу, відсутність обов'язків);
-
свобода
(самостійність, незалежність у думках і вчинках);
-
щасливе
сімейне життя;
-
щастя
інших (добробут, розвиток і вдосконалення інших людей, всього народу, людства
загалом);
-
творчість
(можливість творчої діяльності);
-
впевненість
у собі (внутрішня гармонія, свобода від внутрішніх протиріч, сумнівів);
-
акуратність
(охайність), порядок у справах;
-
вихованість
(хороші манери);
-
високі
запити (високі вимоги до життя і високі домагання);
-
життєрадісність
(почуття гумору);
-
старанність
(дисциплінованість);
-
незалежність
(здатність діяти самостійно, рішуче);
-
непримиренність
до недоліків у собі та інших;
-
освіченість
(широта знань, висока загальна культура);
-
відповідальність
(почуття обов'язку, уміння тримати своє слово);
-
раціоналізм
(уміння розсудливо і логічно мислити, приймати обдумані, раціональні рішення);
-
самоконтроль
(стриманість, самодисципліна);
-
сміливість
у відстоюванні своєї думки, поглядів;
-
тверда
воля (уміння настояти на своєму, не відступати перед труднощами);
-
терпимість
(до поглядів і думок інших, уміння прощати іншим їхні помилки);
-
широта
поглядів (уміння зрозуміти чужу точку зору, поважати, звичаї, звички, смаки
інших);
-
чесність
(правдивість, щирість);
-
ефективність
у роботі (працьовитість, продуктивність);
-
чуйність (дбайливість).
(додаток 2)
Питання для обговорення
Кожна група презентує свої цінності ( з оцінкою 5), які людина ставить понад усе. Результати виписуються на
дошку або закріплюються за допомогою магнітів. Кожна наступна група додає свої
цінності. В результаті є список цінностей, які вибрали всі групи.
¾
Що ви відчували, коли вас просили оцінити цінності?
¾
Чи легко було розставатися з вашими цінностями? Чому?
¾
Які труднощі виникли в ході групової роботи?
¾
Чи задоволені
ви цінностями, що залишилися?
¾
Чи важко було
вибирати цінності й віддавати їх?
¾
Яке у вас було
відчуття, коли залишились дані цінності?
4. Вправа «Що дані цінності означають для мене».
Кожен учень отримує листок з цінностями і працює
з ним самостійно (для роботи потрібний
олівець і гумка).
Підказка вчителя: Що робить вас щасливим? Без чого ви зможете
легко прожити? Уважно прочитайте список. Спочатку оберіть ті цінності, які, на
вашу думку, для вашого життя не мають значення. У першому стовпчику проти цих
цінностей зробіть позначку (знак «мінус»). Якщо цінність життєво важлива – знак «плюс».
Перечитайте список цінностей, які ви обрали і виберіть серед них 15
найважливіших, зробивши відмітку у другому стовпчику. Наступне завдання: з
обраних 15-ти цінностей треба залишити тільки п’ять. Це і будуть ті життєві цінності, які визначають ваше
життя. Найімовірніше, вони будуть відображати ваш світогляд, який сформувався
під впливом оточуючих вас людей і життєвого досвіду. Спробуйте пронумерувати їх
за ступенем значимості для вас.
Цінність |
Вибери 15 цінностей, важливих
для тебе |
З обраних 15 цінностей вибери 5 |
Спробуй пронумерувати їх за ступенем значимості |
Воля |
|
|
|
Наполегливість |
|
|
|
Відвертість |
|
|
|
Скромність |
|
|
|
Здатність розуміти |
|
|
|
Самоповага |
|
|
|
Довіра |
|
|
|
Віра |
|
|
|
Краса |
|
|
|
Терпіння |
|
|
|
Сила |
|
|
|
Вірність |
|
|
|
Любов |
|
|
|
Ніжність |
|
|
|
Щирість |
|
|
|
Життєрадісність |
|
|
|
Благополуччя |
|
|
|
Надія |
|
|
|
Неординарність |
|
|
|
Уміння спілкуватися |
|
|
|
Винахідливість |
|
|
|
Честь |
|
|
|
Гідність |
|
|
|
Мудрість |
|
|
|
Друзі |
|
|
|
Принциповість |
|
|
|
Самодисципліна |
|
|
|
Незалежність |
|
|
|
Рішучість |
|
|
|
Прагнення до знань |
|
|
|
Логічність |
|
|
|
Практичність |
|
|
|
Дипломатичність |
|
|
|
Кохання |
|
|
|
Здатність мислити |
|
|
|
Розум |
|
|
|
Досконалість |
|
|
|
Доброта |
|
|
|
Совість |
|
|
|
Гнучкість |
|
|
|
Багатство |
|
|
|
Свобода |
|
|
|
Визнання |
|
|
|
Саморозвиток |
|
|
|
Реалізація внутрішніх можливостей |
|
|
|
Відчуття радості й повноти життя |
|
|
|
Відповідальність |
|
|
|
Здоров'я |
|
|
|
Гармонія в сім'ї |
|
|
|
Самореалізація |
|
|
|
Цікава робота |
|
|
|
Творчість |
|
|
|
(додаток 3)
Питання для обговорення
-
Яку
інформацію для роздумів ви отримали, виконуючи цю вправу?
-
Чому
важливо в житті мати особисті цінності?
-
Як
ви вважаєте, під впливом чого формуються цінності? (Відповідь: сім'я, релігія,
культура, друзі, засоби масової інформації тощо).
-
Чи
змінюються з часом цінності? (Деякі цінності є базовими, центральними; вони практично не змінюються упродовж життя,
інші ж цінності будуть трансформу
5. Підведення підсумків.
Думаю, що кожен з вас сьогодні трошки
краще зрозумів себе та тих, хто поряд. Що ми цінуємо? Що цінує моя родина?
Пропоную вам зробити дослідження в своїх родинах. Проведіть опитування в ваших
сім’ях: які цінності виберуть члени вашої родини?
В якій країні ми хочемо жити, залежить
тільки від нас.
- Гуляти й гратися можна в місцях, які призначені для цього.
- Небезпечними для ігор можуть бути сходи, підвали, горища, будівельні майданчики, ліфти.
- Під час ігор у небезпечних місцях можна одержати травми й каліцтва різного ступеня тяжкості.
- Під час ігор не варто демонструвати свою хоробрість одноліткам, стрибаючи з великої висоти, пірнаючи з крутих схилів на велику глибину, здираючись якнайвище на дерева.
- Під час літнього відпочинку слід поводитися так, щоб не мати дорікань із боку дорослих.
- Під час канікул слід, як і раніше, дотримуватися правил техніки пожежної безпеки.
- Не можна брати в руки незнайомі предмети, кидати їх у вогонь, гратися ними. Найкраще повідомити про місце їхнього знаходження дорослим.
- Під час відпочинку на узбережжі слід обов’язково дотримуватися правил поведінки на воді й поблизу неї.
- Одяг та взуття для відпочинку слід вибирати згідно із сезоном.
- Після контакту зі свійськими тваринами слід добре вимити руки з милом.
- Правила дорожнього руху
- Ходити тільки по правiй сторонi тротуару;
- дорогу переходити не поспiшаючи;
- не можна переходити дорогу навскіс;
- переходячи дорогу слiд подивитися налiво, дiйшовши до середини зупинитися i подивитися направо;
- якщо не встигли перейти вулицю i рух транспорту почався, слiд зупинитися на серединi вулицi i зачекати, поки рух припиниться;
- якщо немає тротуарiв, слiд триматися лiвого боку дороги, тобто йти назустріч транспорту, що рухається.
- Правила електробезпеки
- Під час вимикання електроприладiв забороняється витягувати вилку з розетки за шнур;
- категорично забороняється користуватися електроприладами, в яких знайдено несправнiсть;
- не торкатися мокрими руками електроприладiв, якi знаходяться під напругою;
- Вибухонебезпечні предмети
- До виявлених вибухонебезпечних предметiв нi в якому разi не можна торкатись, перекладати, розряджати, зберiгати;
- забороняється використовувати снаряди для розведення вогню;
- не можна збирати, здавати снаряди в металобрухт;
- виявивши вибухонебезпечнi предмети, необхiдно термiново повiдомити мiлiцiю, школу, вiйськкомат.
- Правила протипожежної безпеки
- Дотримуйтесь правил протипожежної безпеки в спекотну погоду;
- гра з вогнем — одна з причин пожежi;
- дотримуйтесь правил протипожежної безпеки в турпоходi.
- Правила поведiнки на водi
- Купатися можна тiльки в сонячну безвiтряну погоду при температурі повiтря не нижче 20—250 С i води — не менш нiж 18—200С;
- купатися дозволяється тiльки в спецiально вiдведених мiсцях;
- забороняється заходити у воду глибше, нiж по пояс, людинi, яка не вмiє плавати;
- не запливайте за знаки огорожi акваторiї пляжу;
- грубi iгри та пустощi у водi небезпечнi для життя;
- не забруднюйте воду та берег;
- не подавайте хибних сигналiв тривоги;
- не користуйтесь надувними матрацами, катерами та iншими предметами, якi не призначенi для плавання.
- Правила культури поведінки (правила в громадських місцях)
- Завжди прагнiть бути культурною людиною;
- поступайтеся мiсцем людям похилого вiку;
- поважайте старших, не будь грубим;
- не гуляйте пiзнiше 21 години;
- не сидiть цiлодобово бiля телевiзора, комп’ютера;
- бiльше читайте художньої лiтератури.
- Категорично забороняється
- Ходити на територiї новобудов;
- купатися без догляду дорослих;
- розводити вогнище в лiсi, поблизу лiнiй електропередач;
- iздити на велосипедi на тiй частинi дороги, де рухається транспорт.
- Суворо дотримуйтесь правил:
- дорожнього руху;
- користування газовими, електричними приладами;
- поведiнки дiтей на водi;
- користування пасажирським лiфтом;
- протипожежної безпеки.
ВИХОВНИЙ ЗАХІД, ПРИСВЯЧЕНИЙ РІЧНИЦІ ДНЯ ПЕРЕМОГИ
Як говорити з дітьми про коронавірус та не сіяти паніку.
Як говорити зі школярами?
- Оберіть комфортний простір та час, коли можете приділити учням усю свою увагу. Переконайтеся, що ви спокійні, не втомлені і не поспішаєте. Важливо присвятити першій розмові принаймні годину, бажано, у першій половині дня, аби школярі мали змогу все обдумати та пізніше поставити додаткові запитання.
- Бесіду варто почати з відкритого запитання про те, що діти знають про коронавірус та що відчувають у зв’язку з цим.
- Не відкидайте і не знецінюйте побоювання та занепокоєння школярів, адже будь-які почуття – це нормально, вони важливі, їх варто озвучувати.
- Натомість повідомте факти, які дозволять протистояти можливій дезінформації школярів (особливо щодо рівня ризику) та поясніть, звідки походить ваша інформація.
- Дозвольте учням вести розмову: очікуйте складних запитань, але не ініціюйте їх, аби не перевантажувати школярів інформацією.
- Наголосіть, що продовжити бесіду можна у будь-який час, зауважте, що ви відкриті до розмови віч-на-віч.
- Потрібно бути готовими до того, що однієї розмови буде недостатньо. Нові дані про коронавірус з'являються ледь не щодня, тож варто обговорювати їх із дітьми, адже саме вчитель має бути джерелом перевіреної інформації.
- Зберігайте спокійний, упевнений і переконливий тон.
- Будьте чесні, але дотримуйтеся відповідних меж. Не бійтеся говорити про власні почуття, діти все одно відчувають приховане занепокоєння. Будьте щирими – і діти відповідатимуть взаємністю.

Про що варто розповісти?
Що таке «коронавірус COVID-19»?
«Коронавірус» є збірною назвою для різних вірусів, але кожен штам (популяція схожих мікроорганізмів) має окрему назву. Назву отримав завдяки своїй будові - шипи та відростки вірусу візуально схожі на «корону».Які симптоми зараження коронавірусом COVID-19?
За симптоматикою коронавірус схожий на грип: у хворих спостерігається підвищення температури та кашель Украй рідко: задишка чи пневмонія.Наскільки небезпечним COVID-19 є для дітей?
«Випадки захворювання у дітей – украй рідкісні», – повідомляє доктор медичних наук Х. Коді Мейсснер, начальник відділу дитячих інфекційних хвороб Медичної школи університету Тафтс.Чи можуть домашні тварини бути носями коронавірусу COVID-19?ВООЗ повідомляє, що досі не зафіксовано жодного випадку інфікування домашніх тварин коронавірусом COVID-19.Як розповсюджується COVID-19 у світі?
Дієві поради для розмови з дітьми про коронавірус:

Профілактичні дії


Періодичність миття рук:
- після повернення з вулиці додому;
- до, під час і після приготування їжі;
- до і після догляду за хворим;
- після кашляння, чхання, видування носа;
- після відвідування туалету;
- після контакту з тваринами.
Тема. «Ти на канікулах марно часу не гай, про правила безпеки завжди пам’ятай».
Мета: провести попереджувальні бесіди з техніки безпеки під час весняних канікул; ознайомити учнів з основними правилами дорожнього руху та пожарної безпеки, з правилами поведінки з незнайомими людьми та правилами поводження з тваринами; розвивати мислення та увагу учнів; вчити будувати алгоритми безпечної поведінки; виховувати самостійність, дисциплінованість .
Та зігнули так ручата,
Й полетіли мов качата.
Ніжками затупотіли
Потім разом всі присіли,
До сонечка потяглися
Вправо разом нахилились,
Вліво, щоб не помилились,
Руки вниз ми опустили
Трохи ними потрусили
Шию трішки розім'яли.
І за парти посідали.
Там всяк цінує власний час
Є на дорогах перехід
І ти там звешся …. водій. Діти:НІ (пішохід)
І спирт, і газ, і керосин.
Вони загальну рису мають:
Від іскри навіть … вибухають. Діти:ТАК
Козацькі забави
Тема виховного заходу: «Подорож у країну Безпеки»
Немає коментарів:
Дописати коментар